Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Día Internacional de la Muyer Rural. Exposición “El reflexu de lo invisible” (15/28 OCT)

28 octubre-12:00-21:00

CARTEL REFLEXU DE LO INVISIBLE Web

CARTEL REFLEXU DE LO INVISIBLE Web


Día Internacional de la Muyer Rural

Esposición fotográfica
“El reflexu de lo invisible”
,
de l’Asociación Reflexu,

Del 15 al 28 d’ochobre (de 12:00 a 14:00 y de 17:00 a 21:00h.)

Casa de la Cultura Teodoro Cuesta


 

Hai rostros perdíos ente los pueblos d´esa Asturies de la que se diz que muerre; hai sabencia afayada ente eses voces que nun se nomen; hai memoria tres los güeyos que, ya arrugaos, observen como´l tiempu los zarra; y hai esperanza ente una mocedá que llucha por salvar y caltener la identidá, la cultura y los valores que entá guarden elles: les muyeres rurales.

Poques vegaes se les noma ensin estigmes, nin prexuicios; raramente se-yos reconoz el trabayu fechu, la llabor de sostenibilidá del mediu y de la comunidá que lleven a cabu; de forma estraña son entendíes como suxetos políticos propios.

Por ello, el sentíu d´esta esposición nun ye otru qu´amosar les buelgues qu´estes muyeres dexen na comunidá asturiana: son guardianes de memoria y de cultura; son ellementos clave na sostenibilidá económica de la sociedá; mantienen valores sociales que la individualidá y´l neolliberalismu tan pudriendo, pocu a pocu.

Valores que hai qu´amosar, visibilizar y caltener.

 


 

La Organización de las Naciones Unidas estableció el 15 de octubre como el Día Internacional de las Mujeres Rurales, con el objetivo de reconocer a la mujeres su contribución en el desarrollo rural y la erradicación de la pobreza.

A nivel mundial, una de cada tres mujeres trabaja en el ámbito rural. Queremos celebrar este día con una charla entre mujeres rurales que llevan toda su vida dedicándose a estas actividades, mujeres trabajadoras abriéndose paso en un mundo de hombres, mujeres rurales que en ocasiones, hacen jornadas interminables, mujeres fuertes y con capacidad de liderazgo a las que nada se les pone por delante. Las mujeres que viven en el campo son jóvenes, adultas, migrantes, afrodescendientes, en resumen ,se caracterizan por la diversidad. Con ellas hablaremos de su día a día, de su participación en otros ámbitos ya sean culturales, sociales, económicos o políticos. En definitiva, queremos hacer un homenaje a todas esas mujeres que permanecen en la sombra, y que son unas grandes luchadoras.

Las mujeres siempre hemos desempeñado un papel fundamental en el medio rural, y queremos visibilizar esas situaciones y dar a todas estas mujeres, la relevancia y la importancia que se merecen.


Exposicion Mujer Rural Web

Detalles

Fecha:
28 octubre
Hora:
12:00-21:00
Categorías del Evento:
,

Local

Casa de Cultura Teodoro Cuesta
Calle Manuel Llaneza, 8
Mieres, Asturias 33600 España
+ Google Map
Teléfono:
985 450 666
.tribe-related-event-info .tribe-event-date-start { display: block !important; }